Translate

Translate

6 Aralık 2013 Cuma

En Güzel Kıyafetler

Merhaba ! En güzellerini sona sakladım çok güzel kıyafet kombinlerim var, bir yere gitmeyin.
İşte;
Krem rengi ne kadar çok kullanılmış değil mi? Çok güzel kombine edilmiş ancak çantanın rengi daha koyu tonlarda, çanta krem olsaymış çok güzel olurmuş.
Şimdi ise "bu hayat umrumda değil,takma takıl" kombini görüyoruz.Renklerin uyumu , hele ki eteğin renklerine,boyuna ve çanta ile uyumuna diyecek söz yok. T-shirt ise sade ve beyaz.
Niye? Hep kendime bu soruyu soruyorum çünkü harika kombinler buluyorum. Burada lacivert , kısa bir eteğin üstünde beyaz yıldızlar ve üst olarak da çizgili ve salaş (tam bu tarz eteklerin üstüne giyilmelik) bir t-shit görüyoruz. Çantadan tutun saça kadar her şey MÜKEMMEL!
Şimdiyse hafif pembe hafif turuncumsu bir gömlek görüyoruz, turuncu bir çanta. Bu kombine pantalon da yakışırdı diyenler, herhalde moda ne demek bilmiyor? O kız ise kendi tarzına göre giyinmiş ve uyumu güzel olmuş. Tam "merhaba" demelik.
Buna bittim ! Hayatımda bu kadar güzel elbise, ayakkabı, çanta, aksesuar görmedim. "Ben sadeyim ama şıkım da " diye bas bas bağıran bir kombin. Tam pastel renkler var. Kendimi bu elbisenin içinde hayal ediyorum, aynaya bakınca çiçek bahçesinde geziniyormuşum gibi gelir. Şapka da "aynı zamanda COOL'um" diyor. Yıldızlı 10 !!!


Benden bu kadar, off çok yoruldum !!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder