Translate

Translate

20 Nisan 2014 Pazar

Yaz Alışverişi ve Yaz Kombinim / Summer Combine

Yaz başlıyor ve hepimizde bir "Ne giyeceğim" , "Nasıl daha güzel gözükürüm?" telaşı var. Açıkçası ben bu işimi çoktan hallettim. 2-3 hafta önce bir Forum Bornova'ya uğrayayım dedim. Önce Tommy Hilfiger'a firdim çok beğendiğim bir sandalet tarzı ayakkabı vardı, onu aldım. Tekin Acar'dan ruj aldım hazır kampanyaya girmişken :)) Ama favorim Bershka'ya uğramadan geçemedim. Sırayla anlatacağım ama önce Bershka'dan 2 etek ve bir dantel üst aldım. Sonra çıktım Balçova Kipa AVM'ye gittim. Orada DOGO Store'dan kendime bir ayakkabı daha aldım. O kadar güzel ayakkabılar var ki. Fark yaratmak istiyorsanız adresiniz orası olsun kızlar. Vee bu aldıklarımla bir kombin oluşturdum. Bakın bakalım beğenecek misiniz? Ama şunu unutmayın kii, bu bana yetmedi ve geçen hafta yine alış-verişe çıktım. O zaman da bu kot ceketi aldım Bershka'dan. Aslında daha var ama onları ilerleyen günlerde paylaşacağım :)) Hadi tüyo vereyim, sarı bir üst, pembe ve bağlamalı bir t-shirt. Aranızda alan varsa atsın. Biter mi, bu haftada yine Bershka'dan pembe bir elbise aldılar bana. Neyse az laf, çok iş. Hadi kombinimi değerlendirmeye geçelim zamanımız bitmeden. Ta daa :))
Aldıklarımla böyle bir kombin oluşturdum. Eteğin beyaz çiçekleriyle dantel üst gayet güzel birbirini tamamladı bence. Ama alacaksanız içinize straplez südyen veya büstiyer almanızı öneririm. 
Ayakkabı da şimdi diyeceksiniz, etek çiçekli ayakkabı da desenli olmaz. Ama ayakkabı da eteğin renklerinden hiç biri olmadığı için uyum sağlıyorlar.
Kot cekette beyaz üst ile gayet iyi oluyor. Bu yılın modasından birinin "DANTEL" olduğunu bilmeyen kalmamıştır herhalde, bu dantel üstün arkası şeffaf olduğu için siz içinize yine de bir şey giyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder