Translate

Translate

7 Ağustos 2014 Perşembe

Outlet Macerası

Bugün sizler için Novada Outlet Söke'ye gittim. Gerçekten zevkli bir gündü. Uğradığım mağazalar arasında ;
~Collin's
~Koton
~Mavi
~Benetton
~Bambi
Bunun dışında uğradığım mağazalar da oldu elbet ancak bu markalar sevdiğim markalardan.
Öncelikle Collin's ,açıkçası Collin's te aradığımı bulamadım. Açıkçası ucuz ve salaş body ler arıyordum. Ama kot ve kot şort isteyenler için birebir.
•Koton ise tamı tamıyla beni ifade ediyor. Arkası açık t-shirt ler her zamanki gibi beni cezbetti. Ayrıca ucuzluğuyla da dikkatimi çekti.
•Mavi'yi anlatmama gerek yok çünkü her zamanki gibi kot elbiseler ve bana her zaman pahalı gelen t-shirtler.
•Benetton ise ucuzcular için birebir çünkü büyük bir indirimdeydi.
Sonlara geliyoruz. Bambi Outlet mağazası hoştu fakat kendime uygun bir şey bulamadım. Ama yetişkinlere yönelik güzel babetler ve ideal çantalar var. Zevkten zevke göre değişir tabii ki.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder