Translate

Translate

26 Mart 2014 Çarşamba

Bershka İlkbahar 2014 Koleksiyonu / Bershka Spring Collection 2014

Bershka'nın ilkbahar koleksiyonunu ilk mağazaya girdiğim anda keşfettim. Ne yalan söyleyeyim, 2 etek ve 1 üst ile mağazadan ayrıldım. İleriki günlerde fotoğraflarını paylaşırım ama şimdilik neler var bir göz atalım !
Bershka ilkbahar 2014 Koleksiyonu
Üst kısa kollu ve salaş zaten Bershka'nın en çok tercih ettiği modeller bunlar altına da normal siyah bir tayt bence bu yaz kullanılır ama sık değil.Çok beğenmedim. İstiyorsanız Türkiye mağazalarında da satılıyor.
Bershka ilkbahar 2014 Koleksiyonu
Siyah deri üst ile bence çok hoş durur bu kombin :) Tayt bende de var ve inanın çok rahat kullanabilirsiniz. Hem şık hem spor havaya uyan bu taytı tavsiye ederken, üstü de bulursanız alın derim...
Bershka ilkbahar 2014 Koleksiyonu
Bershka ilkbahar 2014 Koleksiyonu
Bershka ilkbahar 2014 Koleksiyonu
Taytın rengine bittim. Güzel tasarlanmış bir kombin olmuş bana kalırsa.
Bershka ilkbahar 2014 Koleksiyonu
Buda güzel durmuş. Ama diğerleri tercihim :/

Şimdilik bu kadar, bir sonraki yayınıma kadar hoşçakalın Son Moda Trend ailesiii ! Sizi seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder